SK
CZ

Nákupný košík

V košíku nemáte žiadny tovar.

Vrátenie a výmena tovaru

Ako postupovať pri výmene / vrátení tovaru

Postup pre registrovaných zákazníkov

1. Vo svojom účte v ľavom menu kliknite na tlačidlo VYMENIT/VRÁTIT TOVAR

2. Vyberte tovar ktorý chcete vrátit/vymenit. Nemusíte vypĺňať žiadne údaje, všetko sa vyplní z objednávky samo.

3. Vyplňte číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze. V prípade výmeny za dražší produkt, vyplňat nemusíte.

4. Uveďte dôvod výmeny/vrátenia. V prípade výmeny napíšte do poznámky kod produktu, za ktorý chcete výmenu urobit.

5. Formulár odošlite

6. Zašleme Vám email o prijatí Vášho požiadavku na výmenu/vrátenie, s informáciami akým spôsobom tovar zaslať.

7. Zboží odošlite.

8. Pošleme Vám email o prijatí tovaru.

9. Budeme Vás informovať akým spôsobom bude výmena/vrátení riešená.

Nemusíte tlačiť žiadny formulár, všetko sa vyplní v našom on line systému a uloží.

Adresa pre odoslaní tovaru: Bassano Collection CZ s.r.o., Vratislavova 4/27, Praha 2, 12800.

Postup pre neregistrovaných zákazníkov

1. Kliknite na tlačidlo VYMENIT/VRÁTIT TOVAR

2. Vyplňte číslo objednávky a emailovú adresu, pod ktorou ste objednávku vytvoril.

3. Objaví sa Vám súpis tovaru, ktorý možno vymenit/vrátit. Vyberte, ktorý chcete vrátit.

4. Údaje týkajúce sa objednávky meneného/vrateného tovaru sa vyplní do formulára samy.

5. Vyplňte číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze, ak bude menený tovar dražší nemusíte.

6. Uveďte dôvod vrátení.

7. Formulár odošlite.

8. Zašleme Vám email o prijatí Vašej požiadavky na výmenu/vrátení, s informáciami akým spôsobom tovar zaslať.

9. Tovar odošlite.

10. Pošleme Vám email o prijatí zaslaného tovaru.

11. Budeme Vás informovať akým spôsobom bude výmena/vrátení riešená.

Nemusíte tlačiť žiadny formulár, všetko sa vyplní v našom on line systému a uloží.

  1. Kupujúci je povinný dodaný tovar bez zbytočného odkladu prehliadnuť a o prípadných zistených vadách do 5 dní informovať predávajúceho.
  2. Oznámenie o zistených chybách musí kupujúci urobiť písomne (e-mailom) do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby. Popísať, o aké chyby sa jedná a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie kupujúci odošle do sídla predávajúceho.
  3. K reklamácii je nutné predložiť kópiu faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sú reklamované.
  4. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do troch dní od obdržania reklamácie, o spôsobe vybavenie reklamácie.

Osobný odber v Prahe
s možnosťou vyskúšania objednaného tovaru. 

Osobný prístup
Ak si neviete rady s výberom zavolajte nám.

2 300 +
Všetky produkty, ktoré vidíte sú skladom.

Možnosť úpravy
Potrebujete zakúpený produkt upraviť? Zavolajte nám :)

Overená kvalita
Sme kontrolovaní českým Puncovým úradom.

Prihlásenie zavrieť