Vrátenie a výmena tovaru
Ako postupovať pri výmene / vrátení tovaru
vrátenie a výmena je možná do 14 dní od zakúpenia-vyzdvihnutia tovaru. Tovar k nám musí príst nazpeť do 14 dní.
Postup pre registrovaných zákazníkov
1. Vo svojom účte v ľavom menu kliknite na tlačidlo VRÁTENIE TOVARU
2. Vyberte tovar ktorý chcete vrátiť/vymeniť. Nemusíte vyplňovať žiadne údaje, všetko sa vyplní z objednávky samo.
3. Vyplňte číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze. V prípade výmeny za drahší produkt, vyplňovať nemusíte.
4. Uveďte dôvod výmeny/vrátenia. V prípade výmeny do poznámky napíšte kód produktu, za ktorý chcete výmenu vykonať.
5. Formulár odošlite
6. Zašleme Vám email o prijatí Vašej požiadavky na výmenu/vrátenie, s informáciami akým spôsobom tovar zaslať.
7. Tovar odošlite ako poistenú zásielku (doporučene, cenné písanie) na vlastné náklady akoukoľvek prepravnou spoločnosťou, ideálne Českou poštou. Zásielka nesmie byť zaslaná na dobierku, taká nami nebude prijatá. Tovar musí byť zabalený rovnako, ako pri expedícii od nás, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave.
8. Pošleme Vám email o prijatí Vami zaslaného tovaru
9. Budeme Vás informovať akým spôsobom bude výmena/vrátenie riešené.
Nemusíte tlačiť žiadny formulár, všetko sa vyplní v našom on-line systéme a uloží.
Adresa pre zaslanie tovaru: Bassano Collection CZ sro, Vratislavova 4/27, Praha 2, 12800.
Postup pre neregistrovaných zákazníkov
1. Kliknite na tlačidlo VYMENIŤ / VRÁTIŤ TOVAR . V dolnej časti tohto popisu.
2. Vyplňte číslo objednávky a emailovú adresu pod ktorou ste objednávku vytvoril.
3. Objaví sa Vám súpis tovaru, ktorý je možné vymeniť/vrátiť. Vyberte, ktoré chcete vymeniť/vrátiť.
4. Údaje týkajúce sa objednávky reklamovaného tovaru sa vyplnia do formulára samy.
5. Vyplňte číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze. V prípade výmeny za drahší produkt nemusíte.
6. Uveďte dôvod výmeny/vrátenia. V prípade výmeny do poznámky napíšte kód produktu, za ktorý chcete výmenu vykonať.
7. Formulár odošlite
8. Zašleme Vám email o prijatí Vašej požiadavky výmeny/vrátenia, s informáciami akým spôsobom tovar zaslať.
9. Tovar odošlite ako poistenú zásielku (doporučene, cenné písanie) na vlastné náklady akoukoľvek prepravnou spoločnosťou, ideálne Českou poštou. Zásielka nesmie byť zaslaná na dobierku, taká nami nebude prijatá. Tovar musí byť zabalený rovnako, ako pri expedícii od nás, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave.
11. Pošleme Vám email o prijatí Vami zaslaného tovaru.
12. Budeme Vás informovať akým spôsobom bude výmena/vrátenie riešená.
Nemusíte tlačiť žiadny formulár, všetko sa vyplní v našom on-line systéme a uloží.
Adresa pre zaslanie tovaru: Bassano Collection CZ sro, Vratislavova 4/27, Praha 2, 12800.
- Kupujúci je povinný dodaný tovar bez zbytočného odkladu prehliadnuť a o prípadných zistených vadách do 5 dní informovať predávajúceho.
- Oznámenie o zistených chybách musí kupujúci urobiť písomne (e-mailom) do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby. Popísať, o aké chyby sa jedná a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie kupujúci odošle do sídla predávajúceho.
- K reklamácii je nutné predložiť kópiu faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sú reklamované.
- Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
- Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do troch dní od obdržania reklamácie, o spôsobe vybavenie reklamácie.