Časté otázky
Aký je stav mojej objednávky?
Stav svojej objednávky jednoducho skontrolujete vo svojom online účte Infinitysilver klubu . Pokiaľ je objednávka v stave prijatá, znamená to, že sme Vašu objednávku obdržali a začíname na nej pracovať. Akonáhle bude objednávka kompletná, príde Vám email s informáciou o jej odoslaní, s číslom balíčka a možnosťou sledovania v aplikácii vybraného dopravcu.
Pokiaľ nie ste registrovaní, po každej zmene v stave objednávky, vám príde informačný email, ktorý ste udali v objednávke.
Doručujete objednávky na Slovensko a aj do iných zahraničných krajín?
Áno, na Slovensko tiež posielame objednávky. Použite prosím našu slovenskú mutáciu eshopu.
Do ďalších európskych krajín posielame zásielky po individuálnej dohode so zákazníkom. Napíšte nám svoju požiadavku, na obchod@infinitysilver.cz, alebo zavolajte na +420774802365. Na prepravu po európe využívame Zásilkovňu.
Je tovar dostupný?
Všetky produkty zobrazené na eshopu sú skladom. Zadajte do okienka požadovaný počet kusov, alebo párov. Ak prekročíte možný počet produktov skladom, systém vám nedovolí objednať, znížte teda požadovaný počet.
Urobil som objednávku a neprišlo mi potvrdenie?
najčastejšie to býva preklepom v emailovej adrese. Ďalšou možnosťou je spamová schránka, odporúčame ju prezrieť. Ak nezistíte, kde sa nachádza problém, kontaktujte nás na obchod@infinitysilver.cz, alebo telefonicky +420774802365.
Kedy môžem očakávať dodanie zásielky?
Objednávku utvorenú v pracovný deň do 10h (DPD) a do 14h (Zásilkovňa) odošleme ešte ten istý deň. Objednávku utvorenú do 15h (Slovenská pošta-cenný list) odošleme tiež ten istý deň. Všetky dopravcovia, dle ich informácií, doručujú zásielky nasledujúci alebo druhý deň, záleží na mieste doručenia.
Na Slovensko českou poštou je to o 1-2 dni neskôr, Zásilkovňa a DPD nasledujúci deň. Tiež záleží na mieste doručovania. V období Vianoc bývajú dopravcovia vyťaženejší, dodávky sa teda môžu oneskorovať.
Je možné tovar vrátiť?
Iste že áno! Zakúpený tovar môžete vrátiť v zákonnej lehote 14 dní od zakúpenia a to v neporušenom stave. Zabalené najlepšie rovnako, ako ste ho obdržali. V krabičke, vypchaté bublinkovou fóliou a zabalené do bublinkovej fólie, alebo akéhokoľvek mäkkého materiálu, aby nedošlo k porušeniu škatuľky pri preprave.
Viac informácií nájdete tu .
Je možné tovar vymeniť?
Iste že áno! Zakúpený tovar môžete vymeniť do 14 dní od zakúpenia a to v neporušenom stave, nenosené. Zabalené najlepšie rovnako ako ste ho obdržali. V krabičke, vypchaté bublinkovou fóliou a zabalené do bublinkovej fólie, alebo akéhokoľvek mäkkého materiálu, aby nedošlo k porušeniu škatuľky pri preprave. Vyplňte formulár výmeny tovaru, kde uvediete kód produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.
Viac informácií nájdete tu .
Ako dlho trvá výmena?
Približne 3-5 pracovných dní.
Ako postupovať pri reklamácii?
Máte tieto možnosť reklamácie:
- online reklamačný formulár tu a postupovať podľa návodu.
- tovar spolu s faktúrou a vytlačeným reklamačným listom zaslať na adresu:
Bassano Collection CZ s.r.o.
Vratislavova 4/27
128 00 Praha 2, Czechia
Je možné objednávku zrušiť?
Áno, objednávku je možné zrušiť, pokiaľ už nebola expedovaná, buď telefonicky na čísle 774802365, alebo e-mailom na adresu obchod@infinitysilver.cz Súčasťou emailu by malo byť číslo objednávky.
V akom stave je moja reklamácia?
Na vybavenie reklamácie máme zo zákona 30 dní. Ak sa blíži koniec reklamácie a nedostali ste žiadnu spätnú väzbu, možno si o informáciu napísať na obchod@infinitysilver.cz
Potrebujem pomôcť s výberom?
Neviete si rady a potrebujete poradiť? Napíšte nám a adresu obchod@infinitysilver.cz, alebo zavolajte na tel. +420 774 802 365. Ochotne vám poradíme s výberom akéhokoľvek produktu.
Ako sa mám o tovar starať?
Všetky šperky nesmú byť vystavené mechanickému namáhaniu. Vyhýbajte sa kontaktu s chemikáliami, kozmetickými prípravkami, parfumy a pod. Odkladajte šperky pred spaním, pri umývaní, kúpaní v chlórovaných bazénoch, morskej vode a kúpeľoch. Šperky ukladajte do krabičky či šperkovnice, kde nie sú ničím zaťažené, aby sa o seba netreli a nemohli sa vzájomne zamotať.
Pripravili sme pre Vás v našej poradni stručné informácie ako sa najlepšie o šperky starať.
Našu poradňu s témou ako sa starať o šperky nájdete tu .
Ako zistím, že je balík zaslaný na reklamáciu doručený do Infinitysilver?
Akonáhle obdržíme balík, príde Vám informačný email, že sme Vašu reklamáciu prijali.
Je možný osobný odber tovaru a kde?
Áno, osobný odber je možný po predchádzajúcom dohovore. V našej kancelárii vo Vratislavovej ulici č. 4/27, na Prahe 2.
Možno platiť kartou pri osobnom odbere?
Áno, pri osobnom odbere je možné platiť kartou.
Môžem utvoriť objednávku telefonicky?
Áno, zavolajte nám na tel. číslo +420774802365, radi Vašu objednávku vybavíme aj po telefóne. Volať môžete vo všedné dni od 8-16h.
Akú trvanlivosť má povrchová úprava šperku?
Záleží na tom, čím je šperk pokovovaný.
Rhodiované šperky majú na sebe vrstvu do 0,1 μm, táto vrstva je veľmi tvrdá, preto pri bežnom užívaní šperku vydrží veľmi dlho bez zmeny.
Pozlátené šperky majú na sebe vrstvu do 0,5 μm, navyše zlato je mäkšie ako rhódium a preto dochádza k rýchlejšiemu opotrebeniu (stieraniu) vrchnej vrstvy. Hlavne na plochách, ktoré prichádzajú do kontaktu s pokožkou alebo oblečením. Ružové zlato je ešte viac náchylnejšie k oteru ako žlté. Na oter povrchovej vrstvy sa nevzťahuje dvojročná záručná lehota, pretože sa jedná o bežné opotrebenie.