SK
CZ

Nákupný košík

V košíku nemáte žiadny tovar.

Reklamácia

Ako postupovať pri reklamácii tovaru

Postup pre registrovaných zákazníkov

1. Vo svojom účte v ľavom menu kliknite na tlačidlo REKLAMÁCIA

2. Vyberte tovar ktorý chcete reklamovať a vytvorte Novú reklamáciu. Nemusíte vypĺňať žiadne údaje, všetko sa vyplní z objednávky samo.

3. Vyplňte číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze ak bude reklamácia riešená týmto spôsobom.

4. Uveďte dôvod reklamácie

5. Reklamáciu odošlite

6. Zašleme Vám email o prijatí Vašej požiadavky na reklamáciu, s informáciami akým spôsobom tovar zaslať.

7. Pošleme Vám email o prijatí reklamovaného tovaru.

8. Budeme Vás informovať akým spôsobom bude reklamácia riešená.

Nemusíte tlačiť žiadny formulár, všetko sa vyplní v našom on line systému a uloží.

 

Postup pre neregistrovaných zákazníkov

1. Kliknite na tlačidlo REKLAMOVAŤ TOVAR .

2. Vyplňte číslo objednávky a emailovú adresu pod ktorou ste objednávku vytvoril.

3. Objaví sa Vám súpis tovaru, ktorý možno reklamovať. Vyberte, ktorý chcete reklamovať.

4. Údaje týkajúce sa objednávky reklamovaného tovaru sa vyplní do formulára samy.

5. Vyplňte číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze ak bude reklamácia riešená týmto spôsobom.

6. Uveďte dôvod reklamácie

7. Reklamáciu odošlite

8. Zašleme Vám email o prijatí Vašej požiadavky na reklamáciu, s informáciami akým spôsobom tovar zaslať.

9. Pošleme Vám email o prijatí reklamovaného tovaru.

10. Budeme Vás informovať akým spôsobom bude reklamácia riešená.

Nemusíte tlačiť žiadny formulár, všetko sa vyplní v našom on line systému a uloží.

  1. Kupujúci je povinný dodaný tovar bez zbytočného odkladu prehliadnuť a o prípadných zistených vadách do 5 dní informovať predávajúceho.
  2. Oznámenie o zistených chybách musí kupujúci urobiť písomne (e-mailom) do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby. Popísať, o aké chyby sa jedná a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie kupujúci odošle do sídla predávajúceho.
  3. K reklamácii je nutné predložiť kópiu faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sú reklamované.
  4. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do troch dní od obdržanie reklamácie, o spôsobe vybavenie reklamácie.

Osobný odber v Prahe
s možnosťou vyskúšania objednaného tovaru. 

Osobný prístup
Ak si neviete rady s výberom zavolajte nám.

2 300 +
Všetky produkty, ktoré vidíte sú skladom.

Možnosť úpravy
Potrebujete zakúpený produkt upraviť? Zavolajte nám :)

Overená kvalita
Sme kontrolovaní českým Puncovým úradom.

Poradíme vám s výberom

+420 774 802 365 (Po-Pia: 8 – 16 h) obchod@infinitysilver.cz
Prihlásenie zavrieť